קשה לשמור בסוד את מין העובר ברגע שאתם יודעים מה הוא. אם אנשים יודעים שאתם יודעים את מין העובר, בוודאי תשמעו כל שאלה שאי פעם הומצאה כדי לשכנע אתכם לגלות את הסוד.

אם החלטתם לגלות למשפחה ולחברים את מין העובר, הנה כמה דרכים יצירתיות לחשיפת הסוד בצורה חגיגית:

חדשות מסעירות

להורים המתכננים לערוך מסיבה לגילוי מין התינוק, כדאי לכם לחלוק את הרעיונות הבאים עם מי שמיניתם להכריז על גילוי הדבר הסודי (והחשוב) ביותר במסיבה: מין העובר!

  • בקשו מהמארחים שיחלקו לאורחים קופסאות שבהן צעצועים ורודים וכחולים העטופים בנייר עטיפה בצבע ניטרלי. הכינו את המצלמות ובקשו מכל האורחים לפתוח את הקופסאות באותו הזמן. כך תאפשרו לאורחים לגלות את הסוד, וכל העיניים יופנו אליכם כדי לצפות בתגובתכם, שמן הסתם תהיה משעשעת מאוד.

  • גשו למאפייה הכי טובה בעיר כשבידכם מעטפה חתומה שבתוכה פתק המציין את מין העובר, הזמינו עוגה והנחו את האופה לפתוח את המעטפה לאחר שאתם יוצאים מהמאפייה. אמרו לאופה שעליו לצפות את העוגה בקרם המתאים למין העובר, כחול לבן וורוד לבת, ולכסות את הקרם בציפוי בצבע ניטרלי. חתכו את העוגה לעיניהם של המשפחה והחברים, אבל רק לאחר שהודעתם להם מהי התחזית שלכם בפעם האחרונה לפני שהעוגה נחתכת.

  • בקשו מהמארחים להזמין בלונים בצבע הנכון מחנות מסיבות והכניסו את הבלונים המנופחים לקופסת קרטון גדולה. הניחו את הקופסה מחוץ לבית, ופתחו אותה לאור השקיעה, לעיניהם של כל האורחים. הצביעו לכיוון הבלונים הורודים או הכחולים המרחפים בשמים, כי זה יהיה תצלום יפה למזכרת!

  • כשהם יכנסו לחדר המסיבה, בקשו מכל האורחים לסמן את הניחוש שלהם על לוח דקורטיבי ברישום X בטור הבנים או טור הבנות (המארחים יערכו רשימה ויציינו מי ניחש בן ומי ניחש בת). ברגע הנכון, פתחו את המעטפה החתומה והכריזו מהו מין העובר. כל האורחים שניחשו נכונה את המין יקבלו פרס.

  • אם יש לכם אומץ, הזמינו טכנאי אולטרסאונד שיבוא לביקור פרטי בביתכם. הזמינו את קרובי משפחתכם והחברים הקרובים ביותר לצפות בבדיקה שבה תגלו את מין העובר. בעקבות סריקת האולטרסאונד, תוכלו לחגוג עם מתאבנים בצבעי ורוד וכחול, משקאות ומתוקים.

חתום בנשיקה

אם אתם מתגוררים הרחק מיקיריכם או שאינכם מעוניינים במסיבת חשיפת מין העובר, הנה כמה דרכים לתעד את החשיפה ולשלוח את הידיעה בדואר, בדוא"ל או דרך הרשת החברתית המועדפת עליכם.

  • בנים אוהבים לשחק בבוץ ולהתלכלך, כך שדרך טובה להודיע על מין העובר היא לרשום "בן" בבוץ בעזרת מקל. צלמו את המילה בבוץ, הכניסו לתמונה גם את בטן ההריון של האם לעתיד ובידה המקל, והעלו את התמונה בדף הרשת החברתית.

  • הוסיפו ציור של עניבה כחולה לתמונת האולטרסאונד. שלחו את התמונה בדוא"ל, יחד עם מכתב יפה, לכל האנשים שמופיעים ברשימת האנשים שאמורים לקבל מכם הודעה לאחר הלידה.

  • כוונו את המצלמה למד זמן (טיימר) כדי שתצלם כמה תמונות. שבו אחד ליד השנייה, כשבן הזוג מחזיק בלון כחול ובת הזוג מחזיקה בלון ורוד. החזיקו את הבלונים בפה, והעמידו פנים שאתם נושפים לתוכם. ואולם בן הזוג אמור לנפח את הבלון הכחול שלו, בעוד שהבלון הוורוד יישאר לא מנופח. בחנות הצילום בקשו שיפתחו את רצף שלושת הצילומים האלה, כשהבלונים בפיכם בצילום הראשון, כשאתם מעמידים פנים שאתם מנפחים אותם בצילום השני, ובסוף הבלון הכחול המנופח בצילום השלישי. שלחו את רצועות הצילומים בדואר, והמתינו לברכות שיגיעו אליכם מיקיריכם.

יש לכם תאומיקס ומחפשים גם רעיונות עבור תינוקת? מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו בנושא 'רעיונות לגילוי מין העובר - תינוקת'.

אין דרך לא מוצלחת להודיע על מין העובר אם אתם מחליטים שאתם מעוניינים לדעת את מין העובר לפני הלידה, אז למה לא ליהנות מהעניין?

אם עדיין לא סיפרתם לאף אחד שאתם בהריון או שאתם תוהים מתי הזמן הנכון לעשות זאת, מוזמנים לקרוא את המאמר בנושא 'מתי מספרים על הריון?'. כמו כן, אם את אמא יקרה טרם שיתפת את בן זוגך בהודעה המרגשת, קבלי מאיתנו 9 רעיונות איך לספר לבן הזוג על ההריון. אחרי שתחליטו יחד מתי לספר לחברים והמשפחה, מוזמנים לקבל רעיונות עבור ההכרזה על ההריון.