למדו עוד על המחויבות של פמפרס לבטיחות, בעזרת רשימת השאלות והתשובות הבאה. אם יש לכם שאלות נוספות, אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר.

ש למה יש דליפה מהחיתול של התינוק שלי?

ת בגלל שתינוקות שונים זה מזה בגודלם, החיתולים יושבים על גופם בצורה שונה. אצלנו בפמפרס, אנו מודדים את רגליהם, ישבניהם ומותניהם של אלפי תינוקות ומנסים להגיע להתאמה טובה שמסייעת במניעת דליפות. לפעמים מתרחשות דליפות כי שרוול הרגל או חגורת המותניים מקופלים מעט.  לפעמים עוזר להעביר את האצבע מסביב לחגורת המותניים ולשרוולים כדי להבטיח התאמה טובה יותר.  סיבה נוספת לדליפות היא שאין מספיק חומר סופג עבור כמות השתן שהתינוק מוציא. אם התינוק קרוב לגבול העליון של טווח המשקלים של החיתולים שאתם משתמשים בהם כעת, ייתכן שיעזור לנסות חיתולים במידה גדולה יותר שבהם יש יותר חומר סופג.

ש האם כל החומרים במוצרי פמפרס בטוחים עבור תינוקות?

ת החיתולים והמכנסונים של פמפרס עשויים מחומרים שנבדקים ביסודיות ומוכחים כבטיחותיים.  החומרים שאנו משתמשים בהם נפוצים ברוב החיתולים, ומיליוני תינוקות ברחבי העולם משתמשים בהם מדי יום.

ש מה גורם לתפרחת חיתולים?

ת  למרבה הצער, תפרחת חיתולים שכיחה מאוד. יותר מחצי מהתינוקות בין הגילאים ארבעה חודשים עד 15 חודשים מפתחים תפרחת חיתולים, וכמעט כל התינוקות סובלים מתפרחת חיתולים אחת לפחות עד לגמילה מחיתולים. החלפת החיתול מיד לאחר שנעשה רטוב או מלוכלך היא הדרך הטובה ביותר למנוע תפרחת חיתולים. עוד על הסיבות לתפרחת החיתולים ועל הטיפול בה.

ש האם חיתולי פמפרס גורמים לתפרחת חיתולים?

ת אין במוצרי פמפרס חומרים שגורמים לתפרחת חיתולים, ומחקרים הראו שחיתולים חדפעמיים מודרניים הסופגים במיוחד, עשויים אף להיטיב עם תינוקכם על ידי שיפור בריאות העור. למידע נוסף על מניעת תפרחת חיתולים והטיפול בה, אנא קראו את המאמר שלנו על תפרחת החיתולים .

ש מהן כדוריות הג'ל שבתוך חיתולי פמפרס, ואם מוצאים אותן על עור התינוק שלי האם הן בטיחותיות?

ת הג'ל הסופרסופג הזה נמצא לעתים קרובות בחיתולים חדפעמיים. כדוריות הג'ל הקטנות האלה סופגות כמעט פי 30 מהמשקל שלהן ומסייעות לנעול את הלחות הרחק מעור התינוק. לעתים ניתן למצוא כמה מהן על עור התינוק. הכדוריות בטיחותיות וניתן לנגב אותן בעדינות. כדי ללמוד עוד על החומרים מהם עשוי חיתול, קראו את המאמר על מרכיבי החיתול.

ש האם הציורים הצבעוניים על חיתולי פמפרס בטוחים עבור עור התינוק שלי?

ת כן. בטיחותם של כל הצבעים שלנו נבדקה היטב והם הוכחו כבטיחותיים עבור פעוטות וילדים. הם אינם אלרגניים והם בטוחים לעור. משתמשים בהם גם לעתים קרובות במוצרים צרכניים אחרים, בעדשות מגע ובאריזות מזון. 

ש כאשר אתם מכניסים שינויים בחיתולי פמפרס, האם אתם בודקים את בטיחותם?

ת בכל פעם שאנו משנים את חיתולי הפמפרס, אנחנו משתמשים רק בחומרים שכבר השתמשנו בהם בבטחה בחיתולים שלנו, או שנבדקו היטב והוכחו כבטיחותיים. אנחנו גם עורכים בדיקות נרחבות כדי לאפשר להורים לחוות את המוצרים שלנו במצבים מחיי היומיום, ואנו דבקים בתקנות הבטיחות ובתקני הביצועים והאיכות הגבוהים ביותר בתעשייה.

הסרטון הבא מאת אחת מהחוקרות והאמהות של פמפרס, מסביר יותר לעומק איך אנחנו מעצבים את החיתולים כך שיענו על צרכי התינוקות והוריהם – ויעמדו בתקנות הבטיחות המחמירות ביותר.

ש האם קיימים במוצרי פמפרס כימיקלים שעלולים לגרום לכוויה כימית?

ת לא. החיתולים והמכנסונים של פמפרס עשויים מחומרים שנבדקו היטב ומוכחים כבטיחותיים.  המרכיבים בהם אנחנו משתמשים נפוצים ברוב החיתולים, ומיליוני תינוקות ברחבי העולם השתמשו בהם. היכנסו לעמוד זה כדי ללמוד עוד על מרכיבי החיתולים שלנו.

ש האם המגבונים לתינוק או החיתולים של פמפרס מכילים את החומרים מתיליסותיאזולינון או מתילכלורואיזותיאזולינון (הידוע גם בשמות ניאולון, קתון, MI, MCI)?

ת לא. המגבונים לתינוק והחיתולים של פמפרס אינם מכילים מתיליסותיאזולינון או מתילכלורואיזותיאזולינון.

ש מה עדיף עבור התינוק שלי חיתולים חדפעמיים או חיתולי בד?

ת החיתולים החדפעמיים של היום הם בעלי היסטוריה בת עשרות שנים של שימוש בטוח בקרב מיליונים רבים של תינוקות. מחקרים הראו שחיתולים חדפעמיים סופגים במיוחד עשויים אף להיטיב עם תינוקכם על ידי שיפור בריאות העור.* כמו כן, הוכח שהחיתולים החדפעמיים של היום מפחיתים את עודף הרטיבות בעור בעזרת ג'ל סופרסופג, שלוכד את השתן ומשאיר את הלחות הרחק מעור התינוק, מה שעוזר להוריד את מקרי תפרחת החיתולים.

כמובילת החדשנות בתעשייה, פמפרס מחויבת ליצירת מוצרים טובים ויעילים יותר שמציעים יתרונות ניכרים תוך הפחתת טביעת הרגל האקולוגית של המוצרים והאריזות שלנו. מחקר בלתי תלוי גדול שערכה הסוכנות הבריטית לאיכות הסביבה ב2005 ושעודכן ב2008, הראה שחיתולים חדפעמיים וחיתולי בד זהים במידת השפעתם על הסביבה. המחקר לקח בחשבון את כל שלבי 'מחזור החיים של החיתול ייצור המוצר, הפצתו, השימוש בו והשלכתו. המחקר הבריטי הנרחב הזה מצא שההשפעות הסביבתיות של חיתולים קשורות למעשה לאנרגיה, למים ולחומרי הניקוי שדרושים כדי לנקות חיתולים רבפעמיים ולייצור החומרים הגולמיים עבור חיתולים חדפעמיים. תוך לקיחה בחשבון של מחזורי החיים הכוללים של שני המוצרים, המחקר מאשר שכמעט ואין הבדל בין ההשפעה הסביבתית של חיתולי הבד לעומת זו של החיתולים החדפעמיים.

)*Adam, Ralf. "Skin care of the diaper area. " Pediatric dermatology 25.4 (2008) 427433; Seymour, Jon L., et al. "Clinical effects of diaper types on the skin of normal infants and infants with atopic dermatitis. " Journal of the American Academy of Dermatology 17.6 (1987) 988997).