לא משנה כמה את אוהבת את תינוקך, מגיע היום שבו כל אם טרייה כמהה לחברת מבוגרים. פיתוח קשרים עם אמהות טריות אחרות לא רק יעזור לך לשמור על השפיות, אלא גם יעניק הזדמנויות לילדים שלכן להתחבר ולשחק יחד.

הנה מספר דרכים להרחיב את המעגל החברתי:

התחילי בשלב מוקדם

התחילי לשוחח עם נשים אחרות בקורס ההכנה ללידה או עם אמהות לעתיד שאת בדרך כלל פוגשת בתור לרופא/ת הנשים. אתן עומדות לגדל ילדים בערך באותו גיל, ותוכלו לשתף זו את זו באירועים חשובים בהורות.

לכי לחדר כושר

שיעורים לאמהות ותינוקות בחדר הכושר או בסטודיו להתעמלות הם דרך נהדרת לפגוש אמהות טריות אחרות שגרות באזור. תוכלו לשוחח בזמן שהתינוקות שלכן זוחלים ומתעייפים לקראת התנומה הבאה – כולם מרוויחים!

היכנסי לפורומים

אם את רואה שקשה לפגוש אנשים חדשים, קבוצות באתרים או מועדוני אמהות אחרים יכולים לעזור לך ליצור קשר עם אמהות אחרות באזורך. בדרך זו תוכלי לפתח קשרים באינטרנט ואחר כך להיפגש באופן אישי ברגע שתתחילו להכיר זו את זו.

קבעי פגישות משחק

בקשי מהגננת או מהמטפלת של הילד להכיר לך אמהות אחרות. אם הילד הכיר חברים חדשים בגן, הציעי לאמהות להיפגש למשחק משותף. בזמן שהילדים משחקים, את יכולה לרכוש חברים (מבוגרים) חדשים.

בקרי באופן קבוע במגרש המשחקים

החליטי שאת לוקחת את התינוק לפארק לפחות פעם בשבוע. אם תגיעי לשם בערך באותם ימים ובאותן שעות, יש סיכוי גדול שתפגשי אמהות טריות אחרות שיש להן לוח זמנים דומה.

רוב הסיכויים שהיום של החברות החדשות שלך עמוס בדיוק כמו שלך, אז אל תדאגי אם לא תצליחו להיפגש לעיתים קרובות. הגדילי את מספר מפגשי המשחק על ידי הוספת כמה שיותר אמהות לחוג החברים שלך.