אוכל בריא לפעוטות: אוכל מתאים לילדים

אוכל בריא לפעוטות: אוכל מתאים לילדים

הפעוט שלכם יאכל בעיקר מאכלים רכים שהותאמו עבור פעוטות, חתיכות קטנות של עוף מבושל, פסטה ללא תבלינים, חתיכות קטנות של ירקות מבושלים היטב וללא מלח וכן הלאה. אך הקפידו את דגני בוקר לתינוקות בתפריט שלו כדי שיוכל לקבל ויטמינים מסוג B וברזל במידה מספקת. הכירו לו מאכלים בעלי מרקמים שונים עכשיו, כדי שהוא יהיה מוכן לנסות דברים חדשים כשיגדל.

שלושה ריבועים ביום

כמות המזון שפעוטות אוכלים משתנה מארוחה לארוחה ומיום ליום. כל עוד ילדכם גדל ועולה במשקל, אין סיבה לדאוג שהוא לא אוכל מספיק. ילדים בגיל הזה יודעים לוודא שהם מקבלים את מה שהם צריכים. הוא למעשה צריך פחות מזון ממה שאתם חושבים: בערך 900-1000 קלוריות ביום. זה לא הרבה כשחושבים על זה שילדכם צורך 300-500 מהקלוריות האלה רק מחלב מלא (בערך 500-700 מ”ל). הפעוט שלכם יקבל די והותר אם תציעו לו שלוש ארוחות ביום, לצד שלושה חטיפים בישיבה. נסו חצי מאפין עם גבינה מותכת או קרקר ללא מלח עם מעט בננה.

קראו עוד על התפריט ההולך ומתרחב של הילד.

בנוסף אולי תאהבו את: