להיות אמא לתאומים או שלישייה זה אומר שידיך מלאות תמיד - מטפורית ומילולית! אמהות לתאומים ושלישיות זוכות לחוויות ייחודיות. חלקן משעשעות ומצחיקות, חלקן מעוררות תובנות מעניינות, ולהרבה מהן לא היית מאמינה לולא קרו גם לך. לפניך שבעה רגעים מהחיים של אמהות מהחיים לתאומים ושלישיות.

מריאן, 26, פריפורט, ניו יורק "כשהתאומים שלי התחילו לעשות קולות ולתקשר, זה היה כל כך מעניין לצפות בהם משוחחים. זה נשמע כמו ג'יבריש, אבל נדמה שהם ממש מבינים זה את זה. יכולתי לצפות בהם שעות, איך הם 'עונים' זה לזה בשיחה. אני בטוחה שתמיד תהיה להם השפה המיוחדת הזאת ביניהם".

ביילי, 30, אטלנטיק ביץ', ניו יורק "כשהייתי בהריון עם בתי, אף פעם לא הרגשתי בחילות בוקר כלל, ולכן כשהייתי בהריון עם התאומים, חשבתי שהכול יעבור חלק. או, כמה טעיתי! הייתי שרויה בבחילה מתמדת מעל חודש שלם. כשדיברתי עם אמהות אחרות לתאומים, אמרו לי שהייתה להן חוויה דומה. אבל כל זה היה שווה בשביל הבנים המקסימים שלי."

ג'ניפר, 28, אליזבת', ניו ג'רזי "לא האמנתי אילו שאלות שאלו אותי - זרים גמורים ממש - כשראו את השלישייה שלי. 'עשית הפריה מלאכותית?' 'זה היה מתוכנן?' 'ילדת בניתוח קיסרי?' והרשימה עוד ארוכה. אני בספק שהיו שואלים את אותן שאלות אילו היה לי רק תינוק אחד."

ראקל, 36, לוס אנג'לס, קליפורניה "אחד הדברים הכי הנחמדים שנתקלתי בהם בזכות התאומים הייתה העזרה של בעלי עסקים מקומיים. אחת מחנויות המכולת, במיוחד, נתנה לי הנחות מיוחדות על חיתולים ומזון לתינוקות, בידיעה שאני זקוקה לשניים מכל דבר. זו הייתה עזרה ממשית בשבילי בהתמודדות עם הנטל הכלכלי בימיים הראשונים."

ג'יים, 31, מיאמי, פלורידה "תשומת הלב שאני מקבלת כאמא לשלישייה היא מדהימה. אני באמת מרגישה כמו סלב בכל פעם שאני יוצאת מהבית! השלישייה שלי כולן בנות, ואני מלבישה אותן בבגדים זהים (ואמשיך בכך כל עוד הן ירשו לי). אנחנו באמת בולטות בשטח, אני מודה. זה בהחלט גורם לי לרצות להיראות כמו שצריך כשאני יוצאת, וזה די קשה עם שלוש תינוקות, אבל זה גם עוזר לי לטפל בעצמי."

אדריאנה, 39, בת'פייג', ניו יורק "אחת ההטבות כשיש לך תאומים זה ששתי הסבתות אף פעם לא צריכות לריב מי יחזיק את התינוק! עם בני הראשון, שתיהן לא יכלו לחכות כדי לשים עליו את הידיים, אבל עכשיו יש תאום אחד לכל סבתא! וגם אני נהנית מהמנוחה."

קייטי, 31, סטייט קולג', פנסילווניה "אחת החוויות המעניינות ביותר שלי עם התאומים הייתה ההנקה. רציתי להיניק אותם בו-זמנית, מה שהיה מאתגר מאוד בהתחלה, אבל הייתי נחושה לעשות זאת! בסוף השתלטתי על 'אחיזת הפוטבול', כשהתינוקות נתמכים על ידי הזרועות, וזו הייתה הנאה כה גדולה שיכולתי להיניק את שניהם יחד. זה לא תמיד עבד כמו שתכננתי, אבל כששלושתנו הצלחנו בזה, זה היה נפלא. כל הכבוד לאמהות שמצליחות!"