מרכיבי החיתולים ומכנסוני החיתול של פמפרס עברו בדיקות יסודיות והוכחו כבטוחים לשימוש. מרכיבים אלו שכיחים ברוב החיתולים ומשמשים בבטחה כ-25 מיליון תינוקות ברחבי העולם, מדי יום.

בכל פעם שאנו עורכים שינויים בחיתולי פמפרס, אנו משתמשים אך ורק במרכיבים שכבר נעשה בהם שימוש בטוח בחיתולים שלנו או במרכיבים שנבדקו באופן יסודי והוכחו כבטוחים לשימוש.

לדוגמה, אחת הבדיקות שאנו עורכים היא תאימות לעור ובדיקות רגישות של מגבוני פמפרס לתינוקות. בדיקות אלו מאפשרות לנו לראות כיצד העור מגיב לתחליב שבמגבונים ובמוצר המגבונים המוגמר.

בדיקה זו נערכת על מבוגרים הידועים כבעלי עור רגיש למגוון מוצרים, לרבות חומרי ניקוי, בשמים, מוצרי ניקוי אישיים, אנטי-פרספירנטים או דאודורנטים, קרמים לעור ותחליבים.

אנו מושחים את התחליב שבמגבון על העור או מנגבים את העור עם המגבון המוגמר על אזור קטן ומוגדר של העור ובודקים את התגובה לאזור מוגבל אחר שהורטב במים מזוקקים או בתמיסה סליין רגילה. הבדיקה הזו משמשת הרבה חברות של מוצרי צריכה כבר עשרות שנים בכל בדיקות הטלאי (patch testing) שהן עורכות. מגבוני התינוקות של פמפרס הוכחו שוב ושוב כעדינים לעור ממש כמו מים ואינם גורמים לכל גירוי.

למרות שבדיקות קליניות אלו מתבצעות בדרך כלל על אנשים מבוגרים, צוות מומחים שלנו עוקב מקרוב אחר האופן שבו התחליב מתקבל על ידי תינוקות בתנאי אמת. בעשור האחרון התפרסמו מחקרים וניתוחים הממחישים את הבטיחות, האפקטיביות והעדינות של מגבוני פמפרס לתינוקות, לרבות תינוקות בעלי עור רגיש. מחקרים שלנו, המתבצעים על-ידי רופאי עור, מגלים באופן עקבי שהמגבונים שלנו עדינים יותר מאשר שימוש במים ומטלית לניקוי עור התינוק.

מחקר שפורסם ב-2001 ב-Journal of European Academy of Dermatology מצא שהמגבונים משיגים בפועל ניקוד נמוך יותר בדירוגי חריפות לעור הנעים על טווח של 0 (אינו חריף לעור) עד 3 (חריף מאוד לעור) (ציון של 0.831 למגבונים לעומת ציון של 1.019 לשימוש במים וחומר ניקוי).

הצעד האחרון בבדיקות הבטיחות המקיפות של פמפרס הוא ניטור, תיעוד ומעקב אחר תגובות לגבי בטיחות שאנו מקבלים מהורים המשתמשים במוצרינו.

אנו מעודדים קבלת משוב ממשפחות המשתמשות במוצרינו ויש לנו מומחים ייעודיים שעברו הכשרה ספציפית המגיבים לפניות לקוחות בטלפון או במייל. המשוב מהצרכנים חשוב לנו משום שהוא מאפשר לנו לדעת מה מטריד את ההורים ולשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות מוצר ושביעות רצון הצרכנים.

מומחי האיכות ופיתוח המוצר שלנו עומדים בקשר ישיר עם צוותי שירות הלקוחות כך שנוצר מעגל שלם ורצוף של משוב מצרכנים, בדיקות איכות ושיפור המוצר.

אנא התקשרו אלינו בכל שאלה או תגובה לגבי פמפרס, בטלפון חינם 1-800-666-775 בימי א- ה בין השעות 8:30 – 17:00. תודה רבה!