כהורים, אתם רוצים חיתולים שישמרו על תינוקכם יבש ויאפשרו לה או לו לחקור את העולם. פמפרס® מתכננת ומייצרת חיתולים כבר 50 שנה על סמך תפיסה זאת בדיוק: להבטיח ביצועים, נוחות ובטיחות שהולכים יד ביד.

קראו מה מעניק לחיתולי פמפרס® את איכותם ואמינותם, החל מבחירת המרכיבים (אלה שאנו כוללים בחיתולים וגם אלה שלא!) וכיצד החיתולים סופגים.

הרכב בטוח ב-100% המוצג ללקוחות בשקיפות מלאה

לפני שהם הופכים לחלק מחיתול של פמפרס, המרכיבים עוברים מיון קפדני.

החוקרים שלנו עובדים עם רופאי ילדים, רופאי עור לילדים ומומחי רעלים כדי לאמת את בטיחות הרכיבים שנבחרו ושל מוצרי התינוקות המוגמרים.

כל הרכיבים שבהם אנו משתמשים עוברים בדיקות דרמטולוגיות ועומדים בקריטריונים של הוועדה המדעית האירופית לבטיחות הצרכנים, SCCS/1564/15.

הידעתם?

רשימת המרכיבים של פמפרס® מפורטת באתר האינטרנט שלנו.

כיצד חיתולי פמפרס® סופגים וממה הם עשויים?

לכל חלק בחיתולי פמפרס® יש תפקיד ייחודי וכולם משרתים את אותה מטרה: להעניק לתינוקכם בטיחות, נוחות וביצועים.

ליבה סופגת: זוהי ליבת הטכנולוגיה של פמפרס®! היא סופגת רטיבות ומרחיקה אותה מעור התינוק כדי להבטיח שהיא או הוא יישארו בריאים ויבשים. הנה רשימת המרכיבים של הליבה הסופגת:

חומר סופג-על: חומר המשמש בכל החיתולים החד פעמיים. חומר זה מסוגל לספוג עד פי 30 ממשקלו! הוא סופג נוזלים ולוכד אותם תוך שניות ספורות. החומר הסופג על הינו בטוח לחלוטין ואינו פעיל מבחינה כימית (אינרטי), כפי שהוכח ביותר מ-400 מחקרים על רכיב זה (שנערכו על יותר מ-300,000 חיתולים) ועל מגע אפשרי, במיוחד מגע בעור.

צלולוז:  חומר ממקור טבעי הסופג לחות. רכיב הצלולוז בחיתולי פמפרס® מופק באופן בר-קיימא. זוהי אחת הדרכים שבאמצעותן פמפרס® מחויבת לניהול יערות בר קיימא, העומד בתקנה האירופית 995/2010. פמפרס® פיתחה שילוב ייחודי של חומרים סופגים וצלולוז כדי ליצור חיתולים עתירי ביצועים המעניקים לתינוקות נוחות מעולה. מציאת האיזון הנכון בין שימוש בחומרים סופגי על לבין צלולוז מבטיח שהחיתול לא יהיה עבה מדי ולא יקשה על התנועתיות של התינוק (וימנע את "הגוש הרטוב" הכבד והידוע לשמצה!).

שכבה פנימית: מושכת לחות אל פנים החיתול כדי להרחיק אותה מעור התינוק ולהבטיח שהתינוק יחוש יבש ונוח. השכבה העליונה, זו שבאה במגע עם עור התינוק, מכילה סיבי פוליפרופילן כדי שמגעה יהיה רך ונעים לתינוק.

שכבה חיצונית: השכבה החיצונית של החיתול מונעת מהרטיבות לגלוש למטה או לבגדי התינוק. היא מכילה פוליפרופילן ומעטפה פנימית של פוליפרופילן המעניקה רכות ונוחות.

מדבקות הידוק נמתחות: אלו הם פסים שניתן לחזור ולהדביק כדי לוודא שהחיתול מונח על גוף התינוק בצורה מושלמת. פסי הידוק אלה מכילים סיבי פוליפרופילן ופוליאסטר המוסיפים להם רכות וגמישות לנוחות משופרת לתינוק.

שוליים גמישים: מסייעים לחיתול להתאים את עצמו לצורת הגוף של התינוק סביב הרגליים, בכדי להעניק נוחות משופרת ולמנוע דליפות. פמפרס® אינה משתמשת בלטקס העלול לעורר אלרגיה. אנו משתמשים באלסטן ובפוליפרופילן.

דבקים: אנו משתמשים בדבק כדי להחזיק את כל חלקי החיתול יחדיו ולמנוע דליפות. הדבק אינו בא במגע עם עור התינוק. פמפרס® משתמשת רק בדבק נטול ממסים (סולבנטים).

במענה לציפיות הצרכנים שלנו, עבדנו על הספקים שלנו על שיפור ריחם של חלק מהדבקים שבהם אנו משתמשים. כל החומרים אלה עוברים מיון ובדיקות קפדניים ובטיחותם בשימוש הוכחה. חומרים אלה אינם באים במגע עם עור התינוק.

תחליב: על מנת להגן על העור התינוק ולהפחית את הסיכון לתפרחת חיתולים, השכבה העליונה של החיתול מצופה בבאלם מגונן הרשום כפטנט. רכיבי התחליב עומדים ברגולציה האירופית וכוללים:

פטרולטום: "פטרולטום הוא בסך הכל השם המדעי של הווזלין הפופולרי, תכשיר בטוח ולא מזיק המשמש בדרמטולוגיה כבר יותר מ-100 שנים (...) השימוש השכיח ביותר של פטרולטום הוא בהפחתת הסיכון לתפרחת חיתולים אצל תינוקות רכים" מסביר ד"ר אלאן טאייב, מנהל המחלקה לרפואת עור לילדים בבית החולים CHU בבורדן, צרפת. הפטרולטופ עובר טיהור ברמה רפואית והינו בטוח לחלוטין לתינוקות. למידע נוסף קראו את ההסבר שלנו להרכב התחליב. 

  • תמצית של עלי אלו ברבדנסיס (אלוורה) המעניקה רכות.

  • פרפין נוזלי שהינו חומר שומני המשמש בפרמצבטיקה למניעת יובש.

  • סטאריל אלכוהול, חומר בעל תכונות מעניקות לחות ואמולסיה שנמצא בשימוש שכיח בפרמצבטיקה. על אריזת החיתולים תוכלו לקרוא האם החיתולים שקניתם מכילים תחליב.

עיצובים משעשעים: על צדו החיצוני של החיתול, מצויים ציורים המשמחים את ההורים והתינוקות כאחד! הציורים מכילים פיגמנטים שאינם גורמים לגירוי ואינם מסיסים במים (כך שאינם יכולים לחדור לעור).

אינדיקטור רטיבות (בחיתולי פמפרס פרימיום, במכנסונים של פמפרס וכן בחיתולי פמפרס אקטיב בייבי במידות 1 ו-2): כל כך נוח! הפס משנה את צבעו כדי שתדעו מתי צריך להחליף את החיתול! זהו פס צהוב המגיב לשינויים בחומציות ומשנה את צבעו לכחול כאשר הוא בא במגע עם השתן של .התינוק

אלסטן, פוליאסטר, פוליפרופילן... מהם כל החומרים האלה?

כל הסיבים שמכילים חיתולי פמפרס® עשויים להימצא גם ב... בגדים שאתם (והתינוקות שלכם) לובשים! אלה הם סיבים טכניים המשפרים את הנוחות והביצועים של חיתולי פמפרס®.

  • פוליפרופילן מעניק רכות ונוחות לחלקי החיתול שבאים במגע עם עור התינוק. זהו סיב עמיד במיוחד: הוא אינו נקרע ולכן מונע היווצרות כדוריות של חומר ומונע חיכוך עם העור.

  • פוליאסטר מסייע בפיזור הרטיבות לכל אורך החיתול. זהו סיב שנמצא בשימוש נפוץ בבגדי ספורט.

  • לפוליאתילן יש שתי תכונות חשובות במיוחד: הוא דוחה מים וגם נושם. חומר זה, שנבדק קלינית, מונע דליפות ומסייע לעור להישאר יבש ובתחושה נוחה הודות לתעלות אוורור זעירות.

  • אלסטן הוא סיב אלסטי שנמצא בהרבה אריגים ומן הסתם שימש גם בבגדי ההיריון שלבשת לפני הלידה! הודות לגמישותו, הוא מסייע לחיתול להישאר בדיוק במקומו ולעקוב אחר תנועות התינוק מבלי להותיר סימנים על העור ותוך כדי מניעת דליפות.

סיבים אלה שולבו יחדיו כדי למשוך את הרטיבות למרכז החיתול וללכוד אותה שם כדי להגביל את התרבות החיידקים.

מאחר ואנו רוצים להעניק לתינוקות חיתולים ומכנסונים בטוחים ב-100%, ישנם מרכיבים מסוימים שאיננו מוסיפים להרכב מוצרינו.

אנחנו בפמפרס® לא מוסיפים מרכיבים בלתי רצויים למוצרינו. בטיחות התינוק היא הקדימות העליונה שלנו.

איננו מוסיפים לחיתולים שלנו את החומרים הבאים:

  • חומרים משמרים. חיתולי פמפרס אינם מכילים חומרים משמרים. בנוסף, איננו משתמשים בפורמלדהיד או במחוללי פורמלדהיד; ב-MIT או ב-CMIT; בפרבנים; בפנוקסיאתנול; בתרכובות אמוניה מרובעות (QAC); בטריכלוקרבן או בטריקלוזן.

  • ביספנולA (BPA), דיוקסינים, צבעים מתפשטים, כלורין בסיסי, אתנול, מתכות כבדות (כגון עופרת וכספית). אורגנוטינים, פרבנים, חומרי הדברה, פנול, פוליויניל כלוריד (PVC) ופחמימנים ארומטיים רב-טבעתיים (PAH).

  • לטקס טבעי וגומי העלולים לעתים לעורר אלרגיה.

חלק מחומרים אלה קיימים בסביבה ולפיכך עשויים להימצא בכמויות קורט (זעירות) במגוון מוצרים יומיומיים מחיתולים עד מי ברז ואפילו במזון. למידע נוסף על נושא זה, קראו את המאמר על בטיחות חיתולי פמפרס®.

אם יש לכם שאלות על חיתולי פמפרס®, קראו את עמוד השאלות הנפוצות שלנו (FAQ) או התקשרו לשירות הלקוחות שלנו ל-1-800-666-775 (שיחת חינם בימי ראשון עד חמישי בין השעות 9 בבוקר עד 5 אחה"צ).


המומחיות שלנו בבטיחות


שאלות נפוצות


ההבטחה של פמפרס לבטיחות