אחד הדברים המרגשים ביותר כאשר מצפים לתינוקת הוא בחירת השם, בין אם מדובר בשמות מיוחדים לבנות, שמות פופולריים ועוד. אז למה לא לחשוב מחוץ לקופסה ולשקול שמות בינלאומיים? יש לא מעט שמות יפים שיכולים להתאים לקטנטנה שלכם ויכולים להיות רלוונטיים בארץ וגם כשהיא תבקר מעבר לים.

כדי שתוכלו לקבל השראה וגם כמה רעיונות, ריכזנו עבורכם שמות בינלאומיים לבנות מרחבי העולם, שמקורם במגוון מדינות, כולל שמות אמריקאים לבנות, שמות ספרדיים לבנות, שמות יפים לבנות באנגלית וגם את השמות הפופולריים ביותר שניתנו לתינוקות בשנים האחרונות. תתפלאו לדעת שיש שם אחד, החוזר על עצמו שוב ושוב ברוב המדינות והפך לאהוב במיוחד.

שמות אמריקאים לבנות

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ממשיכה עם מיטב המסורת עם שמות קליטים, מוכרים, חלקם חדשים ואמריקאים במלוא מובן המילה! הזמן עושה את שלו ועדיין, ישנם לא מעט שמות של בנות אמריקאיות שנשארים רלוונטיים לאורך השנים, במיוחד שבקרב האמריקאים נהוג גם לשלב שם אמצעי. תשמחו לדעת שיש לא מעט שמות אמריקאים יפים לבנות, שנפוצים גם בישראל.

שמות אמריקאים לבנות כוללים את השמות הבאים:

  1. אביגיל

  2. אווה

  3. אוליביה

  4. איזבלה

  5. אליזבת

  6. אמה

  7. אמילי

  8. מדיסון

  9. מיה

  10. סופיה

בהמשך תוכלו לראות, ששמות אמריקאים לבנות נפוצים גם במדינות נוספות. לדוגמה: השם סופיה חוזר לא מעט פעמים כאחד ממגוון שמות בינלאומיים לבנות הנפוצים באיטליה, בספרד, בבריטניה, בגרמניה ואפילו בצ'ילה!

כלי שימושי לתקופת ההריון

כלי שמות לתינוקות

מחולל שמות לתינוקות

סינון לפי מגדר:

בת

בן

יוניסקס

סינון לפי נושא:

טבע

מהמקורות

בינלאומיים

מיוחדים

שמות ספרדיים לבנות

הו ברצלונה, ברצלונה! נראה שכל אחד ממגוון השמות הספרדיים לבנות, מביא לידי ביטוי את האווירה הססגונית והמיוחדת של מדינה זו. אין ספק כי התרבות העשירה והמגוונת האופיינית לספרד, באה לידי ביטוי בכל אחד ממגוון השמות הכי נפוצים לבנות בממלכת ספרד:

  1. אלבה

  2. גו'ליה

  3. לוצ'יה

  4. דניאלה

  5. מרטינה

  6. מריה

  7. סופיה

  8. פאולה

  9. קרלה

  10. שרה

שמות איטלקיים לבנות

היסטוריה, מאכלים, תרבות, אדריכלות, רומנטיקה ושפה עשירה בה כל צליל הוא חגיגה. למעשה, מדובר על שפה אהובה במיוחד וגם מבוקשת מאוד בקרב מי שמעוניין ללמוד שפה נוספת. יש האומרים כי כל מילה או משפט באיטלקית נשמע כמו מנגינה, וכך גם כל אחד מהשמות האיטלקיים לבנות. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה, להלן רשימת שמות נפוצים לבנות בארץ המגף:

  1. אורורה

  2. אליס

  3. אלסיה

  4. אמה

  5. ג'וליה

  6. ג'ורג'יה

  7. מרטינה

  8. סופיה

  9. קיארה

  10. שרה

שמות אנגליים לבנות

ההורים השייכים לממלכה המאוחדת של בריטניה, ממשיכים לקרוא לבנותיהן בשמות שהיו נפוצים לאורך ההיסטוריה, כולל נשות המלוכה כדוגמת: איזבלה, סופיה וכדומה. הבריטים נוהגים פעמים רבות לקצר שמות אלו שמקורם באנגליה, בסקוטלנד וווילס, וכך יוצרים כינויים מגניבים וטרנדיים, בנוסף לשם של הילד או הילדה. להלן רשימת שמות יפים לבנות באנגלית 'בריטית':

  1. אווה

  2. אוליביה

  3. איזבלה

  4. איסלה

  5. אמילי

  6. אמליה

  7. ג'סיה

  8. לילי

  9. מיה

  10. סופיה

שמות צרפתיים לבנות

השפה הצרפתית נחשבת ליפה בעולם, בדומה לעיר הבירה 'פריז' שהנה שיקית, יפה ואלגנטית. שמות צרפתיים לבנות מייצגים את כל היופי הזה וגם חינניות, סגנון ייחודי ועוד. אם מוצאכם הוא מצרפת, ביקרתם במדינה או שאתם פשוט אוהבים את התרבות, המוזיקה וכל מה שהיא מייצגת, ייתכן ותשקלו להעניק לבתכם שם צרפתי מסוגנן ושיקי:

  1. אדית

  2. איזבל

  3. אמילי

  4. אן

  5. גבריאל

  6. ג'ולייט

  7. נעומי

  8. קלואי

  9. רנה

  10. רשל

שמות גרמניים לבנות

כשחושבים על שמות גרמנים קלאסיים, עולים השמות הנזל וגרטל המפורסמים ששייכים ל'אגדות האחים גרים' או השמות לואיזה, בריגיטה וגרטל המתוקות ומהסרט 'צלילי המוזיקה' (למרות שהתרחש לכאורה באוסטריה). ועדיין, המדינה הממוקמת במרכז אירופה, נוהגת לקרוא לבנות ארצה בשמות נפוצים לבנות, בהם משמשות גם שכנותיה, ולא תמיד מזוהים עם שמות גרמניים לבנות:

  1. אדל

  2. אמה

  3. אנה

  4. חנה

  5. לאה

  6. לאוני

  7. לינה

  8. מארי

  9. מיה

  10. סופיה

שמות הודים לבנות

הורים לתינוקות בהודו אוהבים שמות מודרניים עם צליל נשי ומשמעויות מיוחדות. בנוסף ניכרת ההשפעה הבינלאומית ושמות בינלאומיים לבנות על בחירת שמות לבנות בהודו. אם אתם יכולים להתרגל ולבטא את השמות הכי נפוצים לבנות ביבשת זו, תוכלו לקבל השראה לשמות הודים לבנות ברשימה הבאה:

  1. אבני

  2. אדיה

  3. אנאניה

  4. אנגל

  5. דיאה

  6. פארי

  7. פיו

  8. סאנווי

  9. קאוויה

  10. קושי

שמות טורקיים לבנות

התרבות והמנהגים המיוחדים של טורקיה מושפעים ממיקומה הגיאוגרפי ועובדת היותה מדינה טרנס-יבשתית, המשתרעת על פני אסיה ואירופה. ישנם מאות שמות טורקיים, שמקורם בתרבויות מזרח תיכוניות ואחרים הנם שמות ייחודיים. המשמעות של שמות מסוימים הנה פואטית, ונעה בין רגשות כמו אהבה ליופי של שמים מלאי כוכבים. להלן רשימת השמות לבנות הנפוצים בטורקיה, בה תוכלו למצוא שמות מוכרים יותר או פחות:

  1. אייס

  2. אירם

  3. אליף

  4. אמין

  5. בוסרה

  6. זיינפ

  7. מרווה

  8. פטמה

  9. עזרא

  10. קוברה

שמות אוסטרליים לבנות

מדי שנה מפרסמות מדינות אוסטרליה את רשימת השמות הנפוצים לבנות ולבנים שניתנו לתינוקות בשנה החולפת, במטרה לחשוף את השמות המובילים ביבשת. השמות האוסטרליים לבנות הנפוצים באוסטרליה, שהתחילה כיבשת של הממלכה הבריטית, תואמים בחלקם לשמות הנפוצים לבנות באנגליה:

  1. אווה

  2. אוליביה

  3. אמילי

  4. אמליה

  5. לילי

  6. מיה

  7. סופי

  8. קלואי

  9. רובי

  10. שרלוט

שמות צ'יליאניים לבנות

היא מאוד רחוקה ויחד עם זאת, השפעתה עלינו באה לידי ביטוי בתחום האוכל, התרבות האהבה לריקוד ועוד. צ'ילה, הממוקמת בדרום אמריקה, הכריזה על עצמאותה מספרד בשנת 1818 ולמרות זאת, הספרדית נותרה השפה הרשמית. הדבר משתקף גם בשמות הנפוצים לבנות, שמביאים לידי ביטוי את השמחה האופיינית לרפובליקה של צ'ילה. להלן רשימת השמות הצ'יליאניים לבנות שנכנסו לעשירייה הנבחרת:

  1. איזידורה

  2. אמיליה

  3. אנטוניה

  4. אנטונלה

  5. ולנטינה

  6. מרטינה

  7. סופיה

  8. פלורנס

  9. פרננדה

  10. קטלינה

אם אתם מעוניינים לבחור שם אחד מתוך מגוון שמות בינלאומיים לבנות, תוכלו להיעזר במאמר זה שמציג שמות אמריקאים לבנות, שמות מיבשת אירופה, אסיה, הודו ועוד. כפי שבוודאי שמתם לב, ישנם שמות לתינוקות בנות אהובים גם אצלנו שמקורם במדינות אחרות, כדוגמת השם אמה, אביגיל, חנה ואפילו שמות איטלקיים לבנות כמו מיה ושרה.

בנוסף לשמות מרחבי העולם, תוכלו גם לבדוק שם לקטנה שלכם במאמר 'שמות לבנות מהתנ"ך', בו מוצג מגוון השמות הנבחרים שלנו והמשמעות של כל אחד.  ואם אתם מחפשים משהו קצת אחר תוכלו לבדוק את מבחר שמות היוניסקס הנבחרים שלנו - שמות שמתאימים גם לבנים וגם לבנות.

בהצלחה!